omg-omg-omg-omg-omg-omg-omg-omg

Vill bara säga det att mina jeffrey campbell LITA är på posten och mamma hämtar dem snart så hon kommer snart hem med dem!!! Jag är så himla exited att se dem. Mina små älsklingar. Jag kan inte förklara denna överdrivna känslan. Men har seriöst velat ha dem i över ett år. Det är ju inte precis så att man bara "åh, de såg okej ut. Aja, jag beställer de väl då" utan för mig är detta "OMG!!! JEFFREY CAMPBELL SÅ SSSSSSNNNNYYYYYYGGGAAAAAAA!! DREGGEL DREGGEL DREGGEL DREEEEEEEEEEEGGEEEEEEEL"... Ja, ni kanske förstår?

Okej, detta blev ett lite för flummigt inlägg. What ever, nu får ni detta ändå. Visar bild på mina darlings såfort de är i min trygga famn!! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0