nu kör jag på som vanligt igen

Nu måste jag sluta uppdatera så skitdåligt!!
Idag vaknade jag vid tio tiden och vid halv ett kom mami och hämtade mig å stack vi och handlade. Jag köpte två tidningar och en ben & jerry som jag suttit och njutit av. Så det är det som är mitt fredagsmyyyys idag.
Ikväll kommer vi få gäster så jag ska baka min kladdkaka och bjuda på. Förövrigt ska vi grilla.
Jag är sugen på att bara springa runt som en idiot och typ skratta högt (haha, wtf?!). Jag tror att jag är lite psykist sjuk för får någon annan människa verkligen lust så att det gör ont i hjärtat att bara börja skratta och gråta och allt samtidigt. Jag mår bara så bra just nu och har egentligen ingen anledning... Men varför ska jag ha det? Livet är gott och det är lika bra att njuta till fullo av det!

Jag ska måste bara säga det att uppdateringen här börjar ju som sagt suga och det gör statestiken också tyvärr... Men när jag blir tillbaka helt igen med samma goa uppdatering och allt det så kommer jag att ha en frågestund här på bloggen så håll kvar och tro inte att jag övergivit er eller nåt darlings! ♥






Det jag försökte säga med dessa bilder var puss och att jag älskar er! Men som ni ser så gick det inte så bra.. Nåväl, nu ska jag baka kladdkaka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa om att jag har en veckansblogg tävling igång som du gärna får delta i http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/13-maj-2012-veckansblogg.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2012-05-18 @ 22:22:49
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0