Nu är sommaren här på riktigt!

Hej på er!
Vädret är ju helt fantastiskt, inte sant? Idag har jag och mamma varit i Karlstad för jag skulle till sjukhuset och kolla min rygg. Efter det åkte vi till en park och fikade lite, sen drog vi till Duvanhuset där jag skulle kolla på ett par skor som jag såg i en tidning men de var tyvärr inte alls lika snygga som förväntat (det fanns deremot MASSOR av rea - halva priset - och där fann jag ett par andra boots och ett par vita pumps med röda detajler. Ni kommer få bild på det snart men det kan dröja ett par dagar). Sen gick vi till en bokhandel för vi skulle köpa present till pappa och lite böcker om toscana som vi ska resa till i sommar. Där köpte vi också på oss fyra pocketböcker (ni vet, ta 4 betala för 3 erbjudanden) och då tog jag en bok av Carolina Gynning - Laura, flickan från havet och det jag har läst ännu så kan jag säga att den är skitbra, men VÄLDIGT hemskt...
Efter det så lunchade vi på Freden! Men sen åkte vi allt hem. Har haft en toppendag med mami iallafall och när vi var tillbaka hit så låg vi ute i några timmar och solade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0