EUROVISION - de gamla tanterna från Ryssland är så gulliga ♥

Dagen har varit en riktigt otroligt slappdag. Jag har slötittat på tv, surfat på nätet, legat ute och solat, läst och njutit. Kan inte säga att dagen har varit bra för det har egentligen varit mestadels seg. Funderat hela dagen på om jag skulle gått ner och tagit ett bad eller inte men ville inte göra det ensam så stod över det. I sånna här lägen vill jag ha en syster eller ett småsyskon att hela tiden ta hand om så att man inte blir så rastlös. Men nu är det inte så, så jag tillbringar min kväll framför eurovision och hejar på sverige. Ska kanske ta och steka lite köttbullar och koka spaghetti också.
Ha en fin kväll så hörs vi mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0