dagen

Hej på er!
Bloggade inte igår pga att jag svimmade på skolan igen så det blev Karlstad hela dagen. Men vi ska tillbaka nästa vecka och ta sömnEKG osv... så allt är bra med mig nu förutom att jag är så otroligt trött. Men inte så konstigt, hela kroppen slits ju verkligen ut av det här.
Men under håltimmen idag så var jag, Kaja och Moa uppe i Årjäng och lunchade en varsin kycklingsmörgås och pratade massor ♥
Tyvärr var bilden Moa la upp på facebook för ful (Kaja, var ju fin med sitt leende men jag själv såg en aning ut som ett babianarsle...) så den bilden läggs inte upp här....


Kommentarer
Postat av: christina

men whaaat svimmade du!? hjälp, vad läskigt! hoppas verkligen att allt är okej! skulle svara om kjolen, antar att du menar den leopardiga? tyvärr är den från primark här i london, men om du jättegärna vill ha en så skulle jag kunna skicka en till dig! de är ändå inte så dyra så du skulle kunna få det som någon slags.. hm, "sysslingpresent"? hehe :) säg till om du vill! så kanske vi kan bestämma lite mer över mejl i sådana fall om detaljer :)

2012-05-31 @ 14:13:53
URL: http://highfivelivet.blogspot.co.uk
Postat av: christina

haha, jahaaaa, den kjolen! den som också är tyyyp leopard, fast med färger? den är från topshop! köpte den för nån månad sen iofs , men den kanske finns kvar om du har tur :))

2012-05-31 @ 17:42:29
URL: http://highfivelivet.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0