smått och gott, tankar och idéer

Hej på er!
När jag kollade in denna blogg så blev jag så otroliiigt sugen på att sätta mig ner med tekoppen och teckna i timmar. Det var så himla länge sedan jag gjorde det. Om jag ska vara ärlig tror jag att senast jag satte mig ner och bara ritade på mitt rum (då det inte var skolarbete eller något sånt) kan ha varit i januari... Såklart jag gjort små kludder men inget seriöst.
Får ta och ta tag i detta någon dag!

Nu ska jag ta medicin mot mycoplastma i halsen som jag så fint har ( !¤/¤!&=/#87441&!/# ). Detta inom paranteserna visar min enorma glädje för detta. Hoppas ni läsare förstår min dåliga ironi.
Dock så är det förmodligen inte bara mycoplastma som är anledningen till att jag svimmat och mått allmänt PISS!
Men iallafall, kram på er och ha en mysig kväll!

Hon som jag i början av detta inlägg länkade undrade vilken bild jag skulle skicka in och det är denna. Har bara färdiga bilder på den i mobilen så ska lägga över dem till datorn de närmaste dagarna

Kommentarer
Postat av: elsa

kan inte du ha frågestund snart? :)

2012-03-24 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0