Bara roliga saker resten fram till nästa fredag!

Imorgon kommer Clara hit och vi har film/tjej -tid! Hur kul? :D Sen på lördag sticker jag som ni vet till Storstaden och är där till torsdag och har kul. Träffar mina älskade syssligar också ♥
Fredagen kommer förmodligen mest innehålla tårar....


Har spelat sims i någon timme (USCH PÅ MIG!!!!) och annars har jag typ bara suttit och skrivit och lyssnat på musik. En sak som är rätt trist är att jag måste PLUGGA under veckan som kommer-.- Har prov veckan efter.
Nu sitter jag bara och drömmer om en systemkamera för gosh vad jag blev fotosugen och vet inte om tanken på min dåliga mobilkamera är så lockande...
Vet att jag låter som en kräsen idiot när jag skrev det men skulle verkligen vilja ha en riktig system asså. Tänk er; sommarkvällar med kameran och man tar 478141 fina bilder vid vattnet och solnedgången och fina somriga outfits och gahh, vill bara ha sommar också nu ju!
Vad är det här liksom, typ 5 dm snö???
Aja, hoppas ni har det fint ♥

Kommentarer
Postat av: clara

HATA SNÖ!!! kan dom inte göra om den till regn i all torka i afrika typ. FÖR VI VILL INTE HA DEN I ALLA FALL!!!!!! -.-

2012-03-08 @ 18:42:26
URL: http://claraascloset.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0