Vilken härlig dag ♥

Hade tänkt mig på att lägga upp videon med svaren på era frågor förut men tydligen så är videoäcklet förstort för att laddas upp!!


Idag har Moa varit med mig hem. Efter att jag tvingat henne att blunda medans jag hittade på massa äckliga saker som hon skulle stoppa i munnen (typ olja, senap, peppar, oregano och socker var det i en blandning....) så gick vi till Årjäng och köpte Ben&Jerry ♥ Vi pratade massor också. Sen gick vi in på coop där jag köpte lite nödvändiga saker.
 
HAHHAHAHA, vi (okej, Moa) fick gå upp och hämta två skedar också så vi slapp fråga efter plastskedar som ändå går isönder. Så yes, gick runt med två skedar i fickan! :D



Inne på coop var vi lagom normala. Bilden förklarar ingenting om man säger så. Allvarligt, det här var ingenting. VI GICK VILSE INNE PÅ COOP I ÅRJÄNG!!!!
Kände lite kärlek till de här glasögonen men de var liiiiiite för små för att vara riktigt snygga så tyvärr.


Vad jag köpte visar jag i nästa inlägg. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0