vilken dag!

Imorse åkte jag och min fina mor till Lennartsfors för att köpa någon keramikskål till en vi känner som ska gifta sig. Tog även bilder nedanför utanför icabutiken där. Inte visste jag att det var SÅ fint där....
Vi åkte sen till en strand och fikade och där åt vi frukost (nybakat bröd, melon och jordgubbar! ♥) och sen drog vi oss mot töcksfors. Där hade jag 100 kr på en "check" så blev så att jag köpte två saker på cubus men fick ändå betala 248 kr extra.... Kan alltid skylla på att de sakerna var nödvändiga. Visar de i vilket fall i nästra inlägg.
Ikväll vid kvart i åtta tar jag en buss till mina kära sysslingars sommarställe så hänger jag där tills på fredag. Ni får något tidsinställt att nöja er med under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0