städdag - här kommer jag!

God förmiddag underbaringar!


Mamma väckte mig vid niotiden för att jag "verkligen behövde sätta mig upp och se nåt sååååååååååååå vackert". Visst var det helt otroligt sött, ett rådjur med dens lilla unge. Ungen kunde inte varit äldre än ett par dagar.

Idag ska jag städa mitt rum. Det är redan en nybäddad säng med fräscha överkast och allt det där som väntar på att få användas ikväll. Härligt härligt. Det är så himla underbart när man ser en sån klar förändring i rummet efteråt när allt är rent och så. Sen kommer ju Ola och Merle på tisdag och eftersom Merle är båda damm- och kattallergiker så är det ju extra viktigt.

Senare idag får ni äntligen svaren på frågestunden men inte i ett videoinlägg eftersom att det gick mer eller mindre SKIT!!-.-
Men nu är det lika bra att komma igång med allt.
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0