sommarlovet är här!!

Idag slutade skolan över sommaren och så himla skönt det är. Efter att jag fått mina betyg (riktigt nöjd måste jag säga då jag förra året hade 195p och iår 252.5 p) och jag hängt kvar på skolan ett tag så gick jag, Merle, Ola och mamma och fikade på café Broms. Efter det var jag, ola och Merle inne på bibloteket och jag lånade tre böcker vars en av dem jag nästan läst ut. Strax där efter gick vi hem igen. Spelade lite kort och sånt.
Sen har jag mestadels läst och nu kollar jag på fotboll med familjen (HEJA SVERIGE!!!!). Jag kan inte påpeka att jag är särskilt intresserad men ändå.
Är det bara jag som inte tycker det känns som sommarlov ännu? Det lär väl kännas efter helgen då man slipper gå till skolan igen.

Imorgon kommer bästis hit under dagen och vid fyra tiden ska vi på studentuppvaktning till grannarna (- och vännerna).



Bild lånad från Olivia.
jag, alva, olivia, kaja, izabela.
- Jag hade egentligen de vita skorna med röda detaljer på men gosh så ont det gjorde i mina små fossingar efter att jag haft på mig dem ett tag så det slutade med att jag satte på mig ett par ballerinaskor iallafall.


Kommentarer
Postat av: clara

har du den klänningen från bikbok?? :) fin iaf!

jag vet inte riktigt vilken tid jag kommer, ring gärna när du ser detta (så jag inte väcker dig ;)

2012-06-16 @ 10:26:58
URL: http://claraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0