4e februari 2011

God morgon!
Hur står det till med er? Med mig är det bra. Första jag gjorde när jag vaknade var att börja skratta eftersom att jag vaknade av att min bror, som tydligen pratade i sömnen, lät som en duva som turturar eller vad man ska säga x) HAHA..
Idag ska jag kanske va med Clara. Det blir kul/mysigt/roligt/underbart/bäst ;)
Ikväll är det ju Melodifestivaleeen!! Ska bli så kul :D Det är sånt som man bara måste sitta klistrad framför - det bara är så!
Egentligen skulle jag på genrepet av melodifestivalen som är den 11e februari men jag orkade inte och dessutom har jag konfa så ja... och dessutom skulle inga av mina vänner med så det kändes så konstigt att gå runt i göteborg med typ de som går i fyran och som jag inte känner, ALLS!!!
Men de som sticker dit får det nog kul. Nu ska jag äta frukost och sen ska jag damsuga mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0