Vi börjar på ruta ett

Hej mina kära!
Som ni ser har jag nu gjort om designen fullständigt. Vad tycker ni? Bättre nu eller som den var innan? Nu ska jag hålla mig till den här ett tag så får jag se hur det blir senare.
Sitter nu och skriver ett CV till BurgerKing men ska inte skicka det förens mina föräldrar läst igenom då det känns som att de vet bäst. Haha...  Annars idag har jag verkligen inte gjort någonting. Ska dammsuga övervåningen och ta ur och i diskmaskinen innan de andra kommer hem. Pratade lite med farmor förut och hon hade sprungit runt och letat som en galning efter ett par örhängen jag önskat mig i konfapresent ur en serie och de fanns ingenstans så hon hade beställt det så att det skulle komma till butiker denna månaden så jag skrattade bara och sa att det inte var sådär JÄTTEVIKTGT att det var just dem. Nej, man ska inte önskar sig en specifik grej av farmor för då letar hon efter det som att det vore ens sista dag på jorden och hon ville göra min sista önskning uppfylld.
 
Datorn hackar så ska upp och dammsuga nu så man iallafall får det gjort.

Kommentarer
Postat av: olivia

mycket finare nu! Hur har du gjort headern, så det blev skugga bakom? :o

Svar: Tack så mycket! Headern har jag gjort på picmonkey.com, som är ett väldigt bra gratisprogram. Påminner lite om picnik, men jag tycker detta är bättre för man behöver abra betala för ett fåtal grejer och resten kan man använda gratis. KRAM ♥
Lisa Thorängen

2012-08-10 @ 12:36:31
Postat av: Lena Haxholli

Seriöst, dina ögon ♥

Svar: Glad jag blir ♥
Lisa Thorängen

2012-08-29 @ 17:00:42
URL: http://lenadonzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0