vart tog lovet vägen?!

Det var ju nyss man fick sommarlov och tänkte på alla saker man skulle göra under sommaren och nu är det plötsligt bara två veckor kvar tills vi börjar igen. Och det värsta är, att jag som hade tänkt att jag skulle teckna en massa under lovet inte gjort det alls. Jag har inte orkat göra klart min senaste bild och har heller inte börjat på något nytt. All inspiration försvann väl med det fina vädret. Då blir det plötsligt logiskt att jag inte målat någonting. Om en vecka sticker jag också på konfirmationsläger så det ska bli riktigt kul! Och något ännu roligare är att den 30e augusti sticker jag och Olivia till Stockholm och ser på Coldplay eftersom hon vann två biljetter dit. Nu ska resten av augusti ÄGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0