livet är vackert och det är mitt

Idag har jag tillbringat dagen med min alldles underbara vän Clara. Vi gjorde inte så mycket mer än bara myste framför två filmer. Eclipse och Hungergames fick det bli.
Borde nog fotografera lite mer men har tyvärr inte gjort det, det senaste.
 
Vill varna er för att uppdateringen denna veckan inte kommer bli särskilt jublande. Imorgon ska jag färga håret lite ljusare längre ner, tisdag ska jag packa och göra alla läxor jag har denna veckan, onsdag ska jag fotograferas inför konfan, torsdag åker jag på konsert med Olivia i stockholm, fredag åker jag hem igen, lördag har jag konfaredovisning och ska fira clara och på söndag har jag konfahögtid och öppethus.
Ja, inte en ledig dag så tror inte det blir någon uppdatering. Kan väl hända att det blir något inlägg imorgon och på tisdag men annars blir det om möjligt något tidsinställt.
Eh, okej..., måste sluta verka på bizzzzzzyyyyyy nu för det blir bara så töntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0