längtar längtar längtar

Igår låg jag mest med världens magsmärtor och svettades floder för att det gjorde så ont men efter att ha legat i mitt mörka rum ett tag så blev det bättre. På kvällen hade vi lite minikräftskiva så det var mys.
 
Idag har jag nästan packat klart till konfalägret men har bara ritmaterial (heh...) och handbagage kvar. Jag och Ola har spelat kort och jag försöker göra väldigt konstiga övingar för att bli vigare. Det går sådär...
 
Det är så himla myckket jag längtar till nu föresten. Jag har kommit på mig själv med att jag längtar en del tills vi flyttar, även till lägenheten, bara för att då är det första överstökat och jag gillar att inreda. Jag har en bild av hur allt kommer va, i nya huset mest av allt. Det ska bli så mysigt.
Sen längtar jag såklart tills jag tagit konfirmation.
Sen tills jag och Olivia ska på Coldplay den 30 augusti och sen vill jag att det ska bli november (gärna kallt men utan is och snöstorm) för då ska jag köpa en "The bodyshop"-julkalender och efter det så är det snart min födelsedag.. typ.
Allvarligt, jag har redan skrivit min önskelista. Haha, så typiskt mig. Det är ju bara lite mindre än fyra månader kvar. Ehh..., men det är sån jag är.
Nu ska jag fokusera lite mer på packningen igen eftersom jag och min mor åker till Karlstad imorgon.
KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0