har tråkigt, läs eller ät godis :D

13 HAR DU:

 
Ett förhållande; nej
En bästa vän; ja och jag älskar er mest i hela världen!
Haft ett seriöst förhållande; nej

Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar : nej

Blivit kär vid första ögonkastet; Ja 

Fått ditt hjärta krossat; ja 

Haft ett one night stand; nej

Skrikit åt en lärare; mhm och jag var jävligt sur då!

Sagt något och sedan ångrat dig; vem har inte?

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; ja, hahha, om en extremt patetisk grej dessutom ;)

Några smycken som kostar över 1000 kr; nej, sammanlagt har jag väl det men inte bara ett...

Snusat; yes

Rökt; nope


12 DAGENS:

Klädsel: haremsbyxor, svart linne, strumpor, bh och trosor
Smink; inget
Frisyr; bulle
Låt; paradise eller fix you ac coldplay
Vill ha: ett nummer
Drog : skrivblock var det förr, nu vet jag inte helt... coldplay ;)
Saknad; gårdagen
Köp; bh, ringar, "pannband"

Godis; lysmelk

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; försvinn jävla finnar, det är inte läge nu!!!!!

Dagens vän; Olivia

 

11 FÖRSTA:

Bästa kompis; Clara

Bil; öhhm, jag är fjorton

Kärlek : kyss och kram :DDDDDDDDDD nej men Robert Pattinson tror jag. GOSH! Jag var besatt...

Förhållande; Aldrig haft :)

Husdjur: kattis Tigeeer

Semester; Norge

Jobb; McDonald's

Piercing; hål i öronen

Konsert; The Ark

Fylla : aldrig varit full :)


10 SISTA:

Personen som smsade dig : mamma
Personen som du kramade; olivia
Peronen som ringde dig; mamma
Personen som du ringde; måste jag hämta mobilen..?
Personen du sa ''jag älskar dig'' till : mami, mår typ psykiskt dåligt om jag inte säger det på en dag till henne ♥
lkoholdrycken; vin
Bilfärd; till stockholm igår, och tillbaka idag
Filmen du såg;  the hungergames
Gången du grät:  vet inte, känns som att det var ett tag sedan

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm;nej, satfläsk va läskigt!!!

Våga hoppa bungyjump; jag dör helst av ålder....

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; är han snäll, rolig och ser bra ut i det så why not? ;)

Kalla dig själv lycklig; ja, saker kan bli bättre men jag har ett väldigt bra liv!

Hellre ta bilden än vara med på den; haha, JA!!!

Kunna gråta över en kille; ja, gör det inte så lätt men det skulle jag absolut kunna!

Kunna gråta över en tjej; Ja, jag gråter om det hänt min mamma eller mina vänner något!

Ljuga för någon; ja tyvärr...

Kunna springa 50mil; HAHAHAH! Jag heter lisa thorängen, säger inte det en del???.. NEJ!!!


8 VAD:

Gör du just nu; skriver det här :p

Ska du göra imorgon; ha konfaredovisning + uppvakta Thorleif (clara)

Säger du till dig själv när allt känns svårt; jag säger väl inte så mycket just då men jag tänker typ fml... annars gråter jag väl typ..?

Har du med dig in på bion; popcorn, en vän och mig själv.

Är det för färg på dina byxor;  blå nu, förut var det svart och vit

Är det för väder hos dig just nu; ganska soligt, otroligt nog

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; om han är snygg eller ful... (YTLIGA JAG!!)

Skulle du göra om du vann på triss; haha, lustigt nog har det redan hänt x) Ja, jag skulle väl få tjugosuen och lägga in arton av dem på ett konto medans jag spenderar resten på shopping... typ så ;)


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. jeans 2.linne3.strumpor  4.trosor 5.bh 6.klocka  7.nagellack 

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet;Jag blir blyg beroende på hur folk beter sig och inte av om personen i fråga har en snopp eller vagina.

Hur gammal blir du nästa födelsedag; 15 små vintrar.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; ja.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; yes, en tatuering på handleden. Det får dock vänta 3-4 år.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; beror väl på. Har ungefär lika många kill som tjejkompisar.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; solnedgång
Sommar eller vinter;  gärna höst om jag får välja vad jag vill! Annars sommar.
Vilken ålder har varit bäst hittills;  jag är ju bara fjorton än så länge men vet inte. Mitt liv känns ganska lame måste jag säga. Fjorton kanske...?
Sova på sida, mage eller rygg; sida.
Kramar eller kyssar;  kyssar, pusspuss
4 JAG GILLAR:
1. killar
2. bra böcker
3.  konserter
4. TE!!!!

 

3 JAG GILLAR INTE;

1. svek

2. misshandel/våldtäkt/krig och alla andra hemskheter

3. när man känner att man inte har ett skit att ta på sig fasst man egentlgien har det.


2 VAL:

Hemmakväll eller utgång; båda.

Sola eller bada; bada ♥♥♥
1 JAG ÄLSKAR:

1. LIVET!

Kommentarer
Postat av: christina

halloj lisa vart tog du vägen nånstans? hoppas allt är bra med dig :)

Svar: har bytt bloggadress till: lisassss.blogg.seråkar vara väldigt oaktiv där också för tillfället då vi inte har någon fungerande dator...
hoppas allt är bra även med dig! <3
Lisa Thorängen

2012-10-30 @ 15:49:24
URL: http://highfivelivet.blogspot.co.uk
Postat av: Mikael

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

2012-12-16 @ 22:50:48
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0