first day in school

Allvarligt, mitt schema SUGER! Jag kommer inte ha bild förens till våren, jag har inga sovmornar, och slutar heller inte tidigare. Har en lång håltimme mitt på dagen och det passar väl rätt bra när jag flyttar men i tjugo dagar kommer det att vara jobbigt...
Har inga läxor än som tur är men vet att jag kommer ha två prov de närmsta fyra veckorna men vet inte när och kommer antagligen ha en del läxor också. Aja, ganska skönt att vara tbx till skolan faktiskt.
 
Lägret var fantastiskt kul och jag letar på eniro för fullt (haha, bara vissa förstår). Tog faktiskt inte en enda bild tyvärr... Men verkligen kul var det!
Köpte tre böcker den här veckan så har en del att läsa nu ;)
Imorgon ska jag föresten till frissören och slinga mitt hår honungsfärgat (men vill också ha kvar färgen jag har) och permanenta den mer lockigt, lte som Whitney Port... Har lite så men vill liksom förtydliga och gör ännu mera.
Tror det blir riktigt bra, grymt tillomed!

Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

Ååh hoppas att din schema ändras till något bättre, för det är väl inte helt 100% fastställt än väl? :)

Svar: Jag tror nästan att det är helt säkert att schemat kommer fortsätta suga resten av 9an men kan ju alltid hoppas att det blir en liten ändring som i sin tur gör att allt blir helt fantastiskt... ;) KRAM ♥
Lisa Thorängen

2012-08-22 @ 23:09:00
URL: http://shiiwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0