egopic ♥

På bilden skymtar ni mitt nya linne.
 
Har legat och kollat på tv idag också men gick även ner till sommarvik. Snackade lite med Majstro, Lovisa och Klara, köpte glass och fick rebeckas hotmail så jag kan maila henne om sommarjobb till nästa sommar.
Men ja.., annars har dagen som sagt gått åt mest åt tv men också åt en alldles för konstig bok. Suck! Har iof redan läst boken en gång så begriper inte varför jag läser den igen...
Imorgon vill jag gärna träffa Clara och vet också att Rebecka och Fiona ska komma till Arvika nu i dagarna (vet inte omd et är imorrn eller nån annan dag) men skulle va kul att dra dit men får se hur jag gör.
 
Nu fick ni iallafall ett nytt inlägg....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0