soffhäng och trevligt sällskap

Tjena på er!
Gårdagen bjöd på en fantastisk film med många tårar (dock inte den bästa filmen att se i 3D kanske...) men ändå värt varenda öre (okej, nu var det så att min vän Moa bjöd mig men iallfall, skulle jag ha betalat så skulle det vara värt det ;D). Efter bion så var vi lite lagom normala och jag stod och dansade på en parkeringsplats (skulle inte förvåna mig om folk trodde att vi var fulla eller något men det var vi INTE!!). Det var två äckelgubbar däremot som ville att vi skulle sätta oss i deras bil och typ skrek efter oss och UH men då kom Olivias moster som våran hjälte där i sin hjältebil och räddade oss. Hehehehhehee..
Vi hyrde filmen Brides maids som var helt ok. Inte den bästa filmen men enligt mig en rätt rolig film om man är på det humöret. Vi åt hemgjort nattpizza som Leena hade gjort degen till och vi fick "dekorera" vår egen pizza.
Jag somnade ganska fort när filmen sattes på men vi såg resten av den på morgonen också.
Men nu, hemma igen, och ska bara njuta av dagen. Dricka te och rita. Det är väl livet det.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Nej jag går allt på Baggium ja :)

2012-04-07 @ 04:54:15
URL: http://jeesssicaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0