saftdrickande och poesi

Tjenare tjenare gullegrisar! Dricker saft och känner mig allmänt poetisk nu. Vill bara skriva dikter och sitta och läsa gamla fina brev och böcker. 
Jag har tvingat båda mina föräldrar att köpa avokado till sen för hela dagen har det riktigt vattnats i munnen på mig av tanken på avokadotärningar med litelite citron över.... Åh!
Under dagen har jag varit skrattig och pratglad (haha, har pratat snabbt som tusan ;D). Går och längtaaaaar tills stockholm hela tiden också men jag tror att jag ska köpa en transparent blus och en neonrosa väska från gina innan jag ska dit också. Hehe... (kan ju tyvärr inte visa här eftersom deras hemsida gör så man inte kan kopiera eller nåt...) men ni får se på torsdag för då köper jag det troligtvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0