tomorrow

Jag tog ett par dagens outfit bilder idag men det är sånna där härliga ego pic's framför spegeln eftersom mamma inte kom hem förens det var mörkt ute och ja...
Imorgon får jag försöka mig till ett par finare bilder.
Sånna här fina, riktigt otroligt härliga vintrar (när frosten bitit tag i fönstren och trädens grenar), då vill jag ha en systemkamera ÄNNU mera.
Just nu vill jag ha sommar - och min konfirmation - och sedan kan vi backa tiden igen. Vi har nämligen kollat in en finfin canon som jag gillar. Sommaren är också härlig ioförsig. Jag gillar egentligen bara inte våren. Man måste klä sig varmt och svettat ihjäl, allt är bara gegga och lera och ..nej, jag gillar det bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0