konfirmation

Kvart över tio kommer Moa hit för att hämta upp mig och sen sticker vi på konfirmation och firar Kaja. Det blir kul. På mig har jag en rosa/röd långklänning från H&M, ringar från indiska, bikbok och en som jag ärvt av mormor och skor från Vagabond.
Jag tar med mig kameran så ni får bilder på allt senare. Sålänge får det räcka med en webcambild.

Lockat håret har jag också gjort och igår under Eurovision (WOOHOO LOREEN!!) så gjorde jag små miniklätor i mitt hår, men hann inte med hela håret utan "bara" nio på varje sida så det är liksom lite blandat med vanligt hår i frissyren. Tycker ju att det är så fint när de i t.ex afrika har det fast de flesta har löshår också i så ville prova själv. En av mina vänner hade nyss varit i Afrika och gjort det så ville bara testa. Var väl typ det jag ville säga. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: linda - art, clothes, pictures

sv: tusen tack för dina fina ord, vad glad jag blir! Jag målar håret med akvarell, jag använder mig utav en fin tunn pensel då :) kram!

2012-05-27 @ 10:12:54
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Ellen wärm

Så söt & fin är du!

2012-05-28 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0