hemkunskap

tjeeenare! Kom precis hem från skolan. Så skönt med helg. Dock kan jag ju inte riktigt vila ut eftersom det är konfa.
Hade hemkunskap som sista lektion och maten blev inte så jättegod. Asså köttfärsblandning som man häller i pasta... njeee.. men är supermätt och måste ändå laga köttfärssås med spaghetti om en timme. SÅ TYPISKT att man ofta prickar i samma mat.
Men ska lägga mig i min säng nu ett tag och vila ut medans jag kanske skriver lite dagbok eller något. Eller så packar jag allt nu, det kan också vara smart.
Ha en underbar helg allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, några planer för helgen? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!



PS: var gärna med på min tävling också! http://jaasses.webblogg.se/2012/may/helgens-blogg.html#comment (direkt länk)

2012-05-11 @ 23:22:09
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0