dagens outfit (webcam)




jeans - carlings
linne - bikbok
kofta - lindex(?)
skärp - gammalt
väska - accent



GOD MORGON!! ♥ Vaknade vid halv åtta trots att jag har sovmorgon fram till tjugo i elva:o Hehe. Har inte fått ett piss gjort idag förutom att jag har haft fullkomlig panik eftersom jag verkligen inte viste vad jag skulle ha på mig så det fick bli något färglöst men ändå helt okej fint. Orkar inte stryka linnet heller så det är skrynkligt. Men nog med klaging!
Igår gick jag vårruset och jag är nöjd över mig själv! Trodde aldrig att jag skulle vara med i en tävling så men jodå! Är så nöjd över att jag faktiskt kommit igång med träningen också. Nu är det bara att fortsätta så!

Idag har jag konfa hela helgen så tyvärr blir det inga inlägg såvida jag inte hittar på och gör några tidsinställda.
men nu måste jag snart käka frukost för om ungefär en kvart drar jag mig mot skolan med ett vackert paraply som sällskap och musik i öronen.
KRAM

Kommentarer
Postat av: iiiden

fin outfit:)

2012-05-15 @ 20:42:30
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0