på bara ett ögonblick kan din värld förändras. Tänk på det. Ta vara på det.

God morgon!
Solen skiner ute och jag är på topphumör. Om ca en timme så drar jag och mamma till töcksfors. Vill få tag på en fin klänning till mormors begravning som jag tidigare nämnt, och också kanske något annat snyggt. Skulle ju vara perfekt om jag kunde hitta mitt drömläppstift nån gång också... Kanske nåt snyggt smycke på indiska hänger med hem?
Ska också få tag på några trosor och nån bh tror jag. Ehh.., får se vad jag köper för vill ju väldigt gärna ha kvar pengar då jag sticker till Stockholm!!
Nu ska jag göra mig iordning. Massor av kramar och pussar till er.
morgonbilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0