nya sportskor

På onsdag så ska ju jag och moder till arvika för jag ska som jag sagt tidigare ta magnetrönken men då ska jag också få ett par nya BRA sportskor eftersom att mina gamla gympadojor börjar krympa (haha, lika bra att skylla på det... iallafall så har de varit trånga ett tag och det är dags för nytt!!) så då ska vi hitta ett par sköna och bra som boostar min längtan till härliga promenader.

Gärna liknande dessa (okej, detta är herrskor..) men det ska vara så att de är mjuka och lätta och som ett mellanrum mellan hälen och framfoten liksom eller vad man ska säga. Hope you get it?


Det är förövrigt bara tre dagar skola kvar för min del innan påsklovet och de är rätt jobbiga men jag överlever. Soprov på måndag eftersom jag inte gjorde det i fredags på grund av en sak som hände, tisdag har jag ingenting men på torsdag har jag ett skitstort noprov och så kanske det var något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0