svar på frågestunden

Efter att jag bara dragit på det sen i onsdags av någon anledningen så kommer iallafall svaren här och nu.¨

Hur skulle du beskriva din klädstil?
skön, flickig (oftast), uttryckande (t.ex: är jag glad blir det en färgglad blommig klänning och är jag sur, trött eller ledsen eller  något blir det mer något slappt och så som en munktröja..) 

Vad är ditt favoritplagg?
Hmm..., antingen en skön tröja för det är bara så otroligt skönt eller något fint. Jag gillar ju att klä upp mig så tror det är mina maxiklänningar eller nåt. Har ju en fin stickad kofta också...

Hur skulle du matcha en blommig kjol?
Dag: Ett slappt linne i vitt och söta ballerinaskor i en färg som finns med i kjolen
kväll: Ett färgglatt linne i en färg som finns med i kjolens blommor och gärna med djup urringning i ryggen och typ ingenting där fram och ett par jeffrey campbell skor till det.

Vad gör du med din hud? Vilka probukter använder du osv?
Tror på fullaste allvar att du driver med mig? Fram tills för några dagar sen gjorde jag inte ett skit med min hy. Det resulterar på mina vackra (-.-) finnar och pormasker på hakan.... Men började som sagt med Nivea Cleansing cream och Nivea Soothing toner och antingen är det inbillninge eller så har några finnar faktiskt gått bort...

Vad gillar du mest samt minst på din kropp?
Mest gillar jag mina käkben och ögon och minst mina lår.

Hur lång är du?
169 senast jag mätte mig men jag hoppas att jag växt yttligare eftersom jag vill bli 173 cm så att jag inte är kortast i familjen längre...

Har du några tips för de som vill bli bättre på att rita?
Det tråkiga svaret men som också är svaret; ÖVNING! För ett år sedan började jag med att måla med seriöst och ser en sån stor förändring...

för ett år sedan

nu... har kommit längre men är inte klar..

Hur kommer det sig att du blev intresserad av att rita?
Jag blev uppmuntrad till det. Jag har ju alltid gillat det och hållit på med det och när man fått beröm av folk så vill man ju fortsätta och utvecklas mer.

Vad är ditt favoritspel? (datorspel/tvspel räknas som spel)?
SIMS 2!! <3<3<3 Men vanligt spel är det nog monopol eller ett spel som jag körde idag men som jag dock inte kommer ihåg namnet på....

Vilken är din favoritbok?
Älskar böcker och har svårt att svara på den frågan. Jag läser så mycket och så ofta så jag kommer inte heller ihåg alla och jag blir helt lycklig och fast i så många olika. Men några jag blivit helt förtrollade av när jag läst dem är Twiligt serien, Harry potter böckerna, Engelforstriologin (fast bara två kommit ut ännu), Laura - flickan från havet osv...

Vad heter din favoritfilm?
Gillar lite udda filmer också och är ganska kär i 500 days of summer fast den känns ganska konstig och seg och aldrig riktigt kommer till sak. Men måset väl också säga Twilight serien efetrsom att jag var helt besatt då och har aldrig i hela mitt liv varit så kär som jag var i Edward Cullen och jag flydde typ från livet ibland för att få vara med han. Märker ni hur sjuk i huvudet jag var och hur mkt jag älskade filmerna/böckerna när jag säger så eller?!

Vilken är din favoritlåt och med vilka?
It takes a fool to remain sane - The Ark!!   Den har en mening och det ligger kloka tankar bakom den! ♥

Vad önskar du dig allra mest just nu (en SAK)?
Ingen aning. Ingenting tror jag. Behöver inget mer än det jag har. Kanske att jag ska vinna Ipaden på skolan?

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
Att jag får ha en helt galet bra sommar med alla jag älskar!

Vem är din bästa vän?
Har flera nära vänner men vill inte ge dem titlar och SPECIELLT INTE här på bloggen. Ni som står mig nära vet vilka ni är! 

Hur många djur har du haft?
Fyra stycken - två kaniner, en hund och nu har vi en katt.


Kommentarer
Postat av: clarisen

applåder du stavade rätt på It takes a fool to remain sane!! haha nejdå ;)

2012-06-11 @ 14:52:13
URL: http://claraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0