studentkalas och beslutsångest!!

Tja!
Måste erkänna att jag tycker 'tja' låter väldigt töntigt att skriva men nu får det stå....
Har idag haft studentkalas för bror min sen tolvtiden. Så är väldigt trött just nu.
Imorgon åker Ola och Merle till tyskland och Albin ska skjussa dem så har svårt att bestämma mig om jag ska hänga med eller inte eftersom det är osäkert om vi stannar kvar lite i oslo efteråt. Det känns väldigt ovärt att åka typ 2.5 timmer dit och sedan direkt tillbaka bara för att säga hejdå. Dessutom är det så att vi åker jemifrån vid sjutiden och aa... Men vet inte helt ännu. Alltid kul att hitta på något annars lär jag väl bara sitta på mitt rum och läsa hela dagen eftersom vädret är skit här.

spelade monopol häromkvällen. Synd bara att jag och Merle åkte ut först så vi som hatar fotboll tvingades titta på det resten utav kvällen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0