Trevligt med vännen

Hej på er fina ni!
Tillbringar dagen hos bästa vän idag. Vi har inte gjort mycket mer än att prata och fikat. Men det räcker gott, för det är lika trevligt det!
Har även hunnit med att låna böcker på bibloteket idag så det känns bra.
Vet inte riktigt när jag kommer skriva om resan men det lär väl dyka upp skulle jag tro.
Outfit idag är osäkert att ni får beroende på att den består av hoodie, jeans, en vit t-shirt och gummistövlar. Kan nog inte beskrivas annat än  tråkig. Ser ut som att jag ska upp i skogen eller nåt. Heh...
 Men nu ska jag kika runt på lite andra sidor och ni får ingen vidare uppdatering idag heller. Förlåt men får dra ursäkten, livet kom emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0