Min blogg börjar bli tråkig som satfläsk....

Hej på er!
Allvarligt talat, jag uppdaterar sällan och skriver då trista saker som ingen av er egentligen vill veta... SUCK! Vill skriva fina och bra inlägg med fina och genomtänkta bilder. (Dock kan jag inte gå ut och fota nu eftersom att min kamera är hos Clara för osmart som jag är så GLÖMDE jag den där...).

Men om jag ska fortsätta att skriva fler ointresanta saker lite till så... Imorse var jag ute och sprang runt kasa . Så himla härligt att fräscha upp sig. Har också lagat en god sallad innehållande tomas, sallad, fetaost, avokado, färskpotatis och till det ska vi äta grillade kotletter.
Annars idag jag inte gjort någonting faktikst. Borde plocka iordning lite på rummet när jag ändå har en dag då jag faktiskt orkar med sånt.
Nu ska denna tråkiga människa ta sig en dusch.

Föresten vill jag påpeka för er att jag inte kommer uppdatera lika mycket som jag gjort tidigare för jag vill som sagt ha någon vettigt att skriva då och inte typ "idag har jag inte gjort någonting, hejdå" för allvarligt talat, INGEEEN bryr sig. Mitt liv alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0