MEN SÅ J*VLA TYPISKT!!

Asså jag har blivit förkyld. Eller asså jag känner att det är på gång typ. Näsan rinner (alltså.. innehållet om ni icke förstår vänner), känner att halsen kommer kännas som rivgärn om någon/några dagar....

Idag ska jag höra med Majstro om hon har lust att träffas för vi snackade om det häromdagen (EYY, det är bara en förkyldning om ens det..?) och ikväll åker jag till mellanmon och träffas Ullis ♥ Blir ordentligt med skoj för min del. Börjar ju nästan kännas som att man har sommarlov i vilket fall. Heh...
Men nu drar jag ner för att äta frukost och så får inte ni uppdatering förens om ett par dagar.
KRAM!
 
 

Kommentarer
Postat av: clara

jag antar att du inte är hemma imorgon, men annars kan du komma hit för mamma skulle ta med albin till otto när ´hon handlar. läst ut cirkeln och eld (haha eld = 600 sidor tog två dagar...) asbra. men jag hatar att ida och rebecka dör. hellre att ida än adriana fick leva faktiskt... men längtar tills nyckeln kommer. jag får gärna tbx hungerspelen och paris cherie förresten :)

Svar: Jag har liksom varit på mellanmon och så några dagar men ni kommer ju hit imorgon (fredag) på middag så då skulle det ju vara bra om du tar med mina böcker... så får du även dina ;) Imorgon tror jag föresten inte det är så stor idé att du tar med dig din dagbok efetrsom Ullis och hennes mamma Kerstin + sjösdedt kommer :)
KRAM ♥
Lisa Thorängen

2012-07-22 @ 23:06:19
URL: http://claraeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0