jag älskar att klaga.

Min vän Moa kommer hit om sisådär en halvtimme och innan dess ska jag hinna plocka in mina tre ton kläder i garderoben (ÅHH!?!?!?!??!?!?!!). Ville bara visa er hur jobbigt jag har det nu och att jag verkligen ADLRIG klagar eller så.
Mitt rum är stökigt som stekt fläsk dessutom så det är också en depprimerande tanke att jag faktiskt måste ta tag i det snart men eftersom jag flyttar om ungefär 1.5 månad så är väl det lite onödigt..eller nåt?
Dagens outfit kommer sen. KRAM!
fotograferade anna-ida lite i förrgår. Vi tog också lite mer hippie bilder med blå transparenta byxor och rosa knäppt skjorta och blå solglasögon (runda såklart) men det får ni kanske se någon annan gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0