Har ju inte skrivit...

Efter att jag skrev senast så har jag åkt longboard för första gången i mitt liv tillsammans med Maja. Det gick piss men hoppas att det går bättre nästa gång. Jag har varit på mellanmon i några dagar och umgåtts med Ullis ♥ Har fikat, läst böcker och skrattat! Även badat en del i det isiga vattnet.
Jag känner att jag nu på sommaren - som jag vet att jag även skrivit tidigare - så har jag verkligen tappat skrivlusten på denna blogg. Gillar inte min design och tycker jag skriver tråkiga saker och om jag skriver mer sällan så tappar jag ÄNNU mer läsare vilket jag inte orkar med. När jag gjorde bytet mellan min gamla blogg och denna var det inte ens hälften av läsarna som började kolla på den här. Där hade jag över hundra unika om dagen och här har jag kanske tretton nu?! Jag är jätte tacksam för er som fortfarande kollar min blogg men ibland önskar jag bara att jag kunde ta det perfekta bloggnamnet och sen bara ha en blogg som är vrålsnygg och att jag har tillbaka mina gamla läsare - och såklart nya också!! - och kan blogga på. På den gamla bloggen hade jag utländska läsare t.o.m.... Men jag hoppas att ni fattar jag är TACKSAM för att ni fortfarande kollar min blogg, ni som gör det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0