två skor och en klänning

Hej på er!!

Efter skoldagen så mötte jag upp Clas (eller som hon egentligen heter; Clara) och vi fikade och hade myspys. Vi gick till ica sen (haha, årjäng asså!! :D) och sen gick vi in på röda korset där jag köpte en blommig klänning som är lite längre än jag vill men ändå fin till sommaren som gick på 50 riksdaler. Sen åkte jag och mamma till Töcksfors och jag fick nya skor (lika dan modell som de som gick isönder och vi lämnade in..) och så köpte vi också de här underbara skorna som fick hjärtat att värka igår. Superduper, så nu är det seriöst färdighandlat för mig denna månad. punkt slut!

Kommentarer
Postat av: clara

visa bild på allt du köpt och den vita spetsklänningen!!! :D

2012-01-30 @ 18:23:33
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0