the sun is shining on my new dress

Kom nyss hem från töckan (hehe...). Hittade inga jenas men hittade en UNDERBAR klänning på bikbok där det var 2 plagg för 99 kr så jag köpte klänningen (sommar favorit) och mamma en topp. Egentligen kostade min klänning närmare 400 men rea i mitt hjärta är allt jag har att säga. Den är vit och det är spets <3
När vi skulle byta in skorna så fick vi vänta tills imorgon för då var chefen där så vi ska tbx imorrn. Jag hittade ett par uuuunderbara skor men de får vänta tills imorgon iallafall. Tänkte köpa dem idag men mamma fick mig på klokare tankar!!
Men ni får bild på klänningen sen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Therese Ahlström

Svar: Vad roligt! Jag köpte det i förra veckan och då hade det nyss kommit in i butik. :)

2012-01-29 @ 15:59:29
URL: http://thereseahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0