Pluggadygnetrunt

Allvarligt! Idag hade vi soprov (som tur är fick jag sitta och plugga den lektionen) och jag ska göra provet på torsdag. Imorgon har vi andra delen av det provet då det är mer analys och det ska jag prova och jag har också matteprov som jag ska testa att göra men jag får göra om det om jag inte känner mig nöjd utan att det påverkar mitt betyg (tack & lov!!) och jag har också förra veckans matteläxa. Så går det när man missar 4 dagar av skolan (läs: FYRA dagar!!).
Så nu ska jag sätta mig vid köksbordet utan disstraktioner som datorer eller tv apparater och göra läxor medans jag dejtar tekoppen ♥
Så kommer därför bli väldigt lite uppdatering de kommande dagarna. Nu är skolan number one och jag kommer fokusera väldigt mkt på den, den här terminen så om bloggen får lida så vet ni varför! :)
 fysik, matte, matteblad (typ 10 stycken ) bakom religionsboken, och ja... religionsboken...
denna bild också så man mår lite bättre. min underbara tekopp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0