min dag...

Vaknade klockan halv sju av att Kaja väckte mig. Vi gjorde oss iordning och allt och hennes mamma skjussade oss till skolan. Sen på mentorträffen börjar det klia som fan på min kropp och jag har fått utslag. Ett stort på halsen, bakom vänster öra och lite under höger öga. Jag går till skolsyster och får allergitablett och sen efter typ 20 minuter så har halva mitt ansikte svullnat upp och är skitrött så jag går tbx till skolsyster och vi ringer mamma och vi stack till töcksfors lasarett och tog prover och pratade med en läkare och sånt. Sen åkte jag tbx till skolan och sista lektionen... jag sov ett dubbelt nopass och SNARKADE (!!!) hehe, men min lärare tyckte bara att det var kul. Vi såg ändå på en pissdålig film.
Nu ska vi käka vofflor. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0