I datasalen med nogruppen...

Sitter just nu i skolan. Trist... Vi ska skriva en uppsats om något naturgrejs och jag valde stormar som jag nu tycker är ett helt idiotiskt val för jag hittar ingenting att skriva!-.-
Jag har iallafall fixat en framsida till den.
Efter denna lektionen som slutar om 24 minuter (snälla, hoppas de går snabbt!!) så ska jag upp till frissören och klippa mig. Jag vet dock inte hur än. hehe, sista minuten val?
Men antingen blir det bara topparna eller så blir det.. något annat, vilket är rätt förutsägbart :p
Nu får ni ha det bra. Måste börja jobba igen. Buuuu!!!!!

Kommentarer
Postat av: clara

haha vi gjorde om typ väderfenomen i geografin och jag tog typ...okej jag minns inte ens vad det hette x)

2012-01-19 @ 16:09:50
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0