20e januari 2012

Morning på er!
Jag har ju sovmorgon idag och kunde sova ändå till klockan åtta!! Ahh, härliiigt <3
Sitter och äter ostmacka och dricker te nu innan jag går iväg till the school. I slutet av skoldagen har jag två timmars lång slöjd. Skjut mig!?-.-
Drömde förövrigt jättekonstiga och obehagliga drömmar inatt. Vi hade en fest och då var massor av mamma och pappas vänner där (sånna vänner som de inte har på riktigt också...) och vi bodde på en herrgård och då började allt brinna och det var en man som sprang IN i ett av de brinnande husen och dog och det var en hemsk man också, som knuffade mamma in i ett hus så hon började brinna. Den biten var hemskast. Men sen var det samma man som blev.., ehhm, ja..., typ kåt av färger och typ ville ligga med elden.
Jag sa att drömmen var konstig, och obehaglig. Ni valde att läsa och det är inte mitt fel :o
Men ha en bra dag och jag uppdaterar troligtvis innan jag sticker sen.



Till Clara:
Mamma sa att den där galan.., vad den nu hette.., brukar gå på måndagar när den är en gång om året så alltså visas den i tv. Jag kommer sitta bänkad framför tvn iallafall!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0