15e januari 2012

Hej på er!
När jag skulle skriva rubriken nu så skrev jag seriöst fel på allt(!!). Började med att skriva den 10e(!?) och sen december och sen 2011... suck.
Jag, farmor och farfar sticker ner lite snabbt till Överby sen. Jag ska inte köpa något speciellt utan bara hänga på. Mamma och pappa skulle till någon som de bott hos i Ljungkile.

På något sätt har jag skrapat upp mitt brännmärke så att det är små bitar av köttsår. Uh, det gör ont.. :s
Idag åker jag iallafall hem igen. Ska föröka sovasovasovaaaaa.
Det är så jobbigt för idag är min sista dag på medicin (LYCKA!!!) men jag är fortfarande lite halvdan och snorig och skit. Jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till. Dock måste jag dra mig upp och gå till skolan ändå... Kul att träffa vänner men är rädd att jag kommer bli helt slutkörd av att gå upp och ner för skolans trappor vilket inte brukar bli någon match men nu är jag helt slut när jag går runt i en liten lägenhet hehe...
Nej, ni får ha det så mysigt kära friends.

Gammal pic som fanns på datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0