01

01: om dig själv
02: fem personer du aldig skulle klara dig utan
03: din tre favoritsaker
04: dina största drömmar
05: ett nytt videoinlägg
06: tre bilder som sammanfattar dagen
07: en galen bild på mig och min bästa vän
08: sex bilder på dig från din barndom
09: berätta om ett hemskt och ett bra minne du har
10: tio saker ni inte visste om mig




Jag heter Lisa. Jag är fjorton år och mina största instressen är musik, rita och att spela teater. Mina vänner betyder allt, och det menar jag, allt(!!) för mig. Jag älskar att skratta men också att gråta för jag är en väldigt känslomässig person. Det är skönt att få ur sig det man tänker och känner.
Jag gillar djur och har en liten kisse vars namn är Tiger. Jag har haft en hund (Chili) och jag och min ena bror hade en varsin kanin (Kajsa och Arwen).
Jag älskar högklackade skor och kläder med hög midja. Mitt "mål" i livet är att bli över 173 cm för då är jag inte kortast i familjen längre. Jag är väldigt stolt över mig själv just nu för jag har gått ner åtta kilo (!!) :)
Detta blev en rätt jättekonstig text men I don't care ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0