väääärsta dageeen!!!!!!!!!!!

Min dag har varit så djnweklbfhkcjnswejfe sämst!!!!!!!!!!!!!!!!
Först får jag en allergiskt reaktion IGEN så hela kroppen kliade som satan i gatan och jag hade gigantiska utslag!-.- Fick ta en allergitablett så det gick bra efter en stund...
Sen på no:n så är det fyra i gruppen som får godkänt på en uppsats och jag fick inte godkänt... Blir assur tsm med alla andra IGare och t.o.m de som fick godkänt tyckte inte att han  hade rättat bra (grejen är att vi hade en annan lärare innan men precis när det skulle rättas så fick vi en ny..) men ska inte gå in på alldles för mkt detaljer på det...
Sen går min sko isönder helt så sulan åkte av och hejsan hoppsan vad blöt lisas fot blev plötsligt! -.-
och sen, när jag ska gå till bussen. Försöka va sådär glad oavsett vad som hänt under dagen så är det en som kastar en ISBOLL i ansiktet på mig så min läpp spräcktes.
TOPPEN DAG, TYCKER NI INTE???
dessutom så hittade jag inte min mobil när jag kom hem men efter att jag sprungit runt i huset som en idiot så hittar jag den i jackfickan (pust*).


fick mina runda solglasögon på posten idag föresten. Vet inte om jag tycker att jag passar i dem eller inte men what ever. Nu är de mina och jag kommer använda dem MYCKET!



fortfarande, hiss/diss?

Kommentarer
Postat av: clara

Aw, mamma spillde ut lite salt idag, kanske oturen fördes över på dig istället?? ;)



HISS!!! :D dom är skitfula (ursäkta mig) men ändå skitcoola ;)

2012-02-23 @ 17:10:47
URL: http://claraascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0