tröttsomtusanochsömnvilljagha

Godens dag på er!
Jag är trött, det rinner ur näsan på mig hela tiden och lock för öronen har jag också men vadå bitter - jag är inte bitter heller!?

Har varit på konfa idag. Ganska kul faktiskt. Det verkar som att många ser det som en uppoffring att gå på konfa men det tycker inte jag! Jag tycker det är kul och härligt att kunna prata till fullo med människor! ♥

Har precis käkat upp de fem sista godisbitarna i min godispåse som var kvar sen igår :s Ikväll är det mello och fruktsallad! ☻
Fram tills dess är det läxor, tedrickande och kanske några minuter att rita som gäller. Kommande veckan känns som att man gärna får hoppa över..
- tisdag: soprov (del 1), engelskaprov, mattediagnos
  onsdag: soprov (analysdel)
  torsdag: matteläxa ska in
O R K A R I N T E ! ! ! VILL JU BARA BÄDDA NER MIG I SÄNGEN OCH SOVA BORT NÅGRA DAGAR OCH HOPPAS PÅ BÄTTRE TIDER

Kommentarer
Postat av: a-i

Du får snart ett brev av mig som jag skrev i tisdags, det har blivit lite försenat :c så du får läsa gamla saker typ

2012-02-11 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0