Nu är allt över....

Jag har sovit hos mormor tillsammans med mamma sen i onsdags. och nu kan ni också få veta lite grann...¨
Mormor har ju varit sämre och nu (på alla ♥-dag) blev hon riktigt dålig. Hon varken åt eller drack sen i tisdags morgon och idag vid ungefär halv fem så ropade mamma på mig för mormor satt och hostade upp blod (och hon kunde inte svälja längre) men just det fick vi bort och den underbara personalen kom men så 05:40 så drar mormor in ett andetag och andas inte ut igen.
Jag och mamma höll hennes händer, vi tre generationer,  var med varanda in till det sista. Jag kände hur hennes hand blev kallare de senaste dagarna och sen, nu, så är hon borta.
Jag saknar hennes mjuka vackra händer och hennes fina leende och skratt. Underbara fina mormor
Ha det bra i himlen!! ♥

Kommentarer
Postat av: clara

<3

2012-02-18 @ 09:41:45
URL: http://claraascloset.blogg.se/
Postat av: P A W O L I N A

Vad fint att du fick vara med henne innan hon gick bort... <3

Va stark! Vet inte hur det är att förlora en mormor eller morfar, farfar eller farmor för alla var redan borta när jag var 4.. Jag var med dem i deras död men jag förstod inget.

Ist för att gråta när du ser ett foto av henne försök le.. Hon mår säkert jätte bra där uppe! <3

2012-02-18 @ 10:05:55
URL: http://pawolinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

tänker på dig lisa ♥

2012-02-18 @ 13:21:27
Postat av: jasmine

usch.... hemskt sådant borde inte få hända massor av kärlek till din mormor.



lust att vara med på dagensblogg på min blogg?

2012-02-18 @ 16:40:43
URL: http://zmilalin.blogg.se/
Postat av: christina

mina tankar ar med dig och din familj, fina syssling <3 din mormor var en sa underbar person. kommer ihag manga besok hos henne. en gang, nar jag var kanske 10-11 ar, sa glomde jag en liten tygpase hemma hos henne. vi akte tillbaka till stockholm innan jag kom pa det. men efter en vecka hade jag fatt tillbaka tygpasen igen. kerstin hade skickat den pa posten till mig. jag blev sa forvanad, for ingen jag kande da kunde jag tanka mig skulle ha gjort en sadan sak. och det ar sadana minnen jag har av henne. hon var sa fin <3 kramar och pussar pa dig syssling <3

2012-02-19 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0