jag fortsätter att plugga.

Hade engelskaprov idag men ska fortsätta med det på tisdagens lektion. Annars har jag med mig matte och soboken hem eftersom att jag har soprov tisdag och onsdag och så har jag inte gjort veckans matteläxa.
Eftersom att jag, Jenny och Louise satt och riktigt dregglade efter typ kladkakesmet och sånt så tänkte jag göra det när jag kom hem men gjorde istellet småkakor. Jag ska nog gå ner och ta en snart. Hihihi....

föresten, det ar en som komenterade på engelska so skrev att frisyren på en bild då jag har tuttröjan och väldigt slarvig bulle inte passade mig men ni ska veta att jag sov i den frisyren så det var bara en slarvsak :)
men vad ni tycker om mitt hår annars struntar jag fullständigt i för det viktigaste är att jag trivs.

Massor av pussar!

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: jag kommer få ett prov på tshirten, sen får jag kommission för varje sålt plagg :)

2012-02-09 @ 17:45:49
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0