mild ombre

Efter skolan idag drog jag upp till Årjäng för jag hade tid att klippa, färga och permanenta håret. Dock blev det ingen permanent men klippte topparna och färgade en ganska mild ombre. Det är honungsfärgade slindor där nere liksom men ska tillbaks på måndag för att göra det ännu ljusare längst ner. Men är iallafall riktigt nöjd ändå. Man ser lite skillnad men inte riktigt en "WOW LISA, DU HAR VERKLIGEN VARIT HOS FRISSÖREN?!?!" feeling. Det var iaf det jag inte ville ha heller så det var bra men ville bara ha liite mer kontrast.
 
Efter frissör lämnade jag några (okej, typ åtta styckern) böcker på bibloteket och lånade även några och sen åt vi middag hos sjösdedt. Var riktigt kul! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0