why

Jag vet att jag inte gör lika många inlägg på bloggen nu för tiden. Kan tyvärr inte lova att det blir ändring på det för har konstant prov eller läxor och det är hela tiden någonting som hindrar mig. Jag har heller inte lusten till det just nu för om jag bara skulle vilja tillräckligt mycket skulle jag kunna sätta mig ner i tre minuter och skrapa ihop ett inlägg. Inspirationen kommer väl tillbaka snart men ville bara att ni skulle få veta varför jag uppdaterar så dåligt.
I övermorgon tar jag tåget till stockholm och ska på Jesus christ superstar och på dagen blir det shopping. Jag ska köpa ett par jeffrey campbell då(!!!!!). Mamma kanske betalar en liten del eftersom det blir konfaskorna men om hon inte gör det så är jag beredd att betala ändå (tror jag). Måste ju först prova så att de är i rätt storlek och allt.
Men jaja, nu ska jag plugga till soprovet och franskaglosorna som jag har imorgon.
KRAM!!

PS! Har ni beställt något från Fashion against aids kollektionen? Det har inte jag. Det är antagligen slut i butikerna också för nästan allt på hemsidan är slut och när sånna här kollektioner kommer blir det hysterikst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0