jag vann!!

WIIIHOOO!! Jag är sååååååå lycklig nu! Kollade nyss in på min mail och såg ett medelande som jag klickade in på... För ett tag sedan var jag med i en tävling på blogg.se framsidan där 10 stycken (av flera tusen) kunde vinna footloose som jag tycker är såå himla bra och gissa vad det står i mailet??
Jo...

"Hej Lisa! Vi på blogg.se har det härliga nöjet att informera dig om att du vunnit en DVD med filmen Footloose. För att du skall kunna få din vinst behöver vi ditt namn och din postadress så vi kan skicka vinsten till dig. Tack för att du medverkade i tävlingen! Ha en trevlig dag, MVH Alexandra, blogg.se"

Har aldrig vunnit någon tävling förut så det här känns helt ok SUPERBRA!!
Fick ett till mail för detta var skickat för några dagar sen där det stod att de gav mig några dagar till för jag hade inte svarat så såg detta nu som tur var och det andra skickade de i morse så nu hade jag tur!!
Åh, glad jag är. Tänkte ju dessutom beställa den från cdon.com för ett litet tag sedan. Yesyes, glad att jag vunnit en tävling så det GÅR faktiskt att vinna (även om detta bara handlade om en film...)

Kommentarer
Postat av: clara

grattis :) vi får väl ha filmkväll nån dag då? med "gamla-musikaler"-filmer? grease och footloose?? ;)

2012-04-03 @ 20:47:55
URL: http://claraacloset.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis! :D

2012-04-05 @ 19:58:32
URL: http://barajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0