The hard truth


Jo, jag fick en fråga eller det kanske är mer ett konstaterande(..?) men iallfall så ska jag bli bättre på det här med att lägga upp bilder på outfits och också sånt jag jag har skrapat ihop på pappret. Men jag vill också få måla då så att det blir något bra.., inte bara något fult bara för att ni läsare ska bli nöjda. Outfits ska jag verkligen bli bättre på..., eller grejen är att jag faktiskt tar bilder och sånt men aldrig laddar in dem på datorn för då kommer alla bilder med som man redan har och då måste man ta bort dem och skit så allt blir så omständigt bara... :(
Men på lover blir det troligtvis bättre iaf för då har jag både tid och lust att kunna göra det jag vill..
kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0